Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες πληροφορίες, το συγκεκριμένο μοντέλο είναι στην κορυφή των ταξινομήσεων μέχρι στιγμής για το τρέχον έτος
Του Γιώργου Οικονομίδη, Φωτογραφίες: Ναυσικά Βασιλειάδου
Η Peugeot έχει μία από τις πιο ελκυστικές και ολοκληρωμένες προτάσεις στην B-SUV κατηγορία και οι πωλήσεις το επιβεβαιώνουν. Διαθέσιμο με κινητήρια σύνολα βενζίνης, υβριδικά, αλλά και αμιγώς ηλεκτρικά, το 2008 καταφέρνει να συνδυάσει την premium αίσθηση και τη μοντέρνα εμφάνιση με την απόδοση και την οικονομία.
Με όλα τα παραπάνω για όπλα, το γαλλικό B-SUV κατάφερε να φτάσει στην κορυφή της λίστας με τις πωλήσεις που έχουν σημειωθεί στη χώρα μας μέχρι στιγμής μέσα στο 2025. Πιο συγκεκριμένα, έως το τέλος Φεβρουαρίου οι ταξινομήσεις του άγγιξαν τις 1.412, με μερίδιο αγοράς εντός segment το 19,12%. Μόνο μέσα στο 2ο μήνα του έτους, με 776 μονάδες το μερίδιο άγγιξε το 21,60%. Πάνω από 1 στα 5 B-SUV δηλαδή που αγόρασαν οι Έλληνες ήταν Peugeot 2008.
Θυμίζουμε πως πλέον διατίθεται με σύνολα βενζίνης (άλλα με υβριδική υποβοήθηση κι άλλα χωρίς) αλλά και ως αμιγώς ηλεκτρικό. Το υβριδικό μέλος της γκάμας ήρθε για να αντικαταστήσει τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις. Συνδυάζει τον νέας γενιάς βενζινοκινητήρα 1.2 PureTech των 136 ίππων με ένα 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (e-DSC6) που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα 21kW και μία μπαταρία ιόντων λιθίου 0,9kWh 48V. Οι επιδόσεις είναι παραπάνω από αξιοπρεπείς για ένα compact SUV όπως το 2008, με τα 0-100 χλμ/ώ. να έρχονται σε 8,3 δ/λ. και μία τελική της τάξης των 206 χλμ/ώ.
Το εντυπωσιακό της υπόθεσης είναι η δυνατότητα της ήπια υβριδικής έκδοσης να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά σε συνθήκες χαμηλού φορτίου, ρίχνοντας την κατανάλωση σημαντικά. Ο κατασκευαστής δηλώνει ότι το 2008 Hybrid μπορεί να κινηθεί για περισσότερο από το 50% των αστικών διαδρομών ως αμιγώς ηλεκτρικό, εξασφαλίζοντας βελτιωμένη οικονομία καυσίμου έως και 20% και μείωση των εκπομπών CO2 έως και 26g/km σε σύγκριση με τον κινητήρα PureTech 130 EAT8. Στην πράξη είχαμε δει 4,7 lt/100km, νούμερο που ανταγωνίζεται πλήρως υβριδικά μοντέλα.
‘Οσον αφορά την αρχική τιμή του 2008 τώρα, αυτή ανέρχεται στις 22.500 ευρώ για τη βασική έκδοση των 100 ίππων με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων για το πλήρες πακέτο εξοπλισμού Style. Πληροφοριακά να πούμε ότι η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου ξεκινά από τις 42.000 ευρώ πριν την εφαρμογή της οποιαδήποτε έκπτωσης.
Gallery
Όλες οι ειδήσεις
Ποια εταιρεία κολοσσός στρέφεται προς τα αυτοκίνητα – Αλλάζουν οι ισορροπίες στην αγορά!
Renault 5 Turbo 3E: Από το… «χρονοντούλαπο» με 540 ίππους!⚡
Για ποιον λόγο τα αυτόματα κιβώτια έχουν «νεκρά» και πότε την χρησιμοποιούμε