Ανταγωνιστικό σε όλους τους τομείς με πολυτελή ηλεκτρικά ευρωπαϊκά μοντέλα – Ποια είναι η πρόβλεψη για τη τιμή του
Μιλάνο επέλεξε ο τεχνολογικός κολοσσός της Xiaomi ώστε να κάνει μια επίδειξη… πρόγευση, εν όψει της διάθεσης του μοντέλου SU7 στην ευρωπαϊκή αγορά. Το SU7, αντιπροσωπεύει το βασικό μοντέλο στη υπό διαμόρφωση γκάμα της εταιρείας και ήδη πωλείται στην Κίνα, ενώ το λανσάρισμα τους στην Ευρώπη, αναμένεται μετά το καλοκαίρι του 2025.
Το SU7 είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που φιλοδοξεί να αμφισβητήσει την κυριαρχία των ευρωπαίων στα premium οχήματα τους είδους, όπως είναι η Porsche Taycan και το Audi e-tron GT.
Με μήκος 4.997 mm, πλάτος 1.963 mm, ύψος 1.455 mm και μεταξόνιο 3 μέτρα, το SU7 «σμιλεύτηκε» υπό την επίβλεψη του πρώην σχεδιαστή της BMW, Sawyer Li. Το αμάξωμα, παρουσιάζει έναν ιδιαίτερα χαμηλό συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης, με CX μόλις 0,195, και στο εσωτερικό του μπορεί να φιλοξενήσει πέντε άτομα, διαθέτοντας χώρο αποσκευών 517 λίτρων, συνδυαστικά με άλλα 105 λίτρα, που βρίσκονται στο μπροστινό μέρος.
H Xiaomi έχει αναπτύξει το SU7 πάνω στην πλατφόρμα «Modena» η οποία έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίζει e-αρχιτεκτονικές 400 και 800 volt. To μοντέλο θα προσφέρεται σε διάφορες διαμορφώσεις, με κίνηση στους πίσω ή και όλους τους τροχούς, καθώς και με έναν ή δύο κινητήρες, με ισχύ που θα κυμαίνεται από τους 300 έως τους 673 ίππους. Ενδιαφέρον είναι επίσης το ότι η Xiaomi έχει συνάψει συμφωνία με δύο καταξιωμένους κατασκευαστές μπαταριών, την BYD και την CATL και αναλόγως της έκδοσης, το SU7 θα διατίθεται με συστοιχίες έως και 101 kWh.
Στη κορυφαία του έκδοση, το SU7 επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε μόλις 2,78 δευτερόλεπτα και εγγυάται 800 km αυτονομίας, μετρημένα στον σινικό πρότυπο κύκλο CLTC, ενώ με 15 λεπτά φόρτισης, το αυτοκίνητο μπορεί να διανύσει 510 km
Η Xiaomi ανακοίνωσε επίσης και την παραγωγή ενός sport μοντέλου, κατάλληλου για κυκλοφορία στο δρόμο, που θα βασίζεται στο πρωτότυπο SU7 Ultra. Υπενθυμίζουμε ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, σημείωσε πρόσφατα το ρεκόρ στη γερμανική πίστα Nürburgring, ολοκληρώνοντας έναν γύρο σε 6:46.874, κατακτώντας έτσι τον τίτλο του ταχύτερου τετράπορτου σεντάν στον κόσμο.
Ακόμη δεν είναι γνωστό αν η Xiaomi προσδώσει στο sport πολιτικό μοντέλο της όλη την ισχύ των 1.548 ίππων και την τελική ταχύτητα των 350 km/h+ του SU7 Ultra αλλά σε κάθε περίπτωση, ο εξοπλισμός ακόμη και του στάνταρ μοντέλου σε συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας είναι πολύ μεγάλος (συμπεριλαμβανομένης της σουίτας Xiaomi Pilot Max, που προσφέρει αυτοματοποιημένη οδήγηση επιπέδου 3) και ικανός να διαχειριστεί αυξημένα επίπεδα δύναμης.
Για να προσγειωθούμε σε πιο ρεαλιστικά επίπεδα, που αφορούν την τιμή του μοντέλου, αυτή διαμορφώνεται στη Κίνα, για την βασική έκδοση, σε ένα ποσό που ισοδυναμεί με 27.900 ευρώ. Ακόμα και αν η ΕΕ επιβάλει την υψηλότερη κλίμακα πρόσθετων δασμών στο SU7 , η τιμή θα παραμείνει ανταγωνιστική περίπου στα 36.000 ευρώ, πόσο μάλλον δε, αν λάβει κανείς υπόψη το υψηλό επίπεδο εξοπλισμού που αυτό θα φέρει.
Όλες οι ειδήσεις
Τα 10 φθηνότερα καινούργια SUV της Ελλάδας (μέχρι 20.000€)
Δοκιμή BMW Σειρά 1: Με τιμή που… σκοτώνει τον ανταγωνισμό!
Ξεχάσατε να πληρώσετε τα τέλη κυκλοφορίας; Αυτά είναι τα πρόστιμά