Με την αναβάθμιση του, το Audi RS γίνεται ακόμα πιο σπορ και συγκεντρώνει υψηλά επίπεδα τεχνολογίας κάτω από τη δυναμική εξωτερική του σχεδίαση
Η Audi Sport ενισχύει τις αισθήσεις με τα μοντέλα RS3. Ο κινητήρας 2.5 TFSI, σε συνδυασμό με τη βελτιστοποιημένη ρύθμιση του πλαισίου και τα νέα
ελαστικά, δίνουν στα νέα RS3 περισσότερη δυναμική στις στροφές. Το νέο ρεκόρ γύρου στο Nürburgring-Nordschleife το επιβεβαιώνει.
Το νέο Audi RS3 έχει μια πιο σπορ εμφάνιση. Στο μπροστινό μέρος, κυριαρχεί η χαρακτηριστική μάσκα Singleframe με έντονο περίγραμμα. Πιο χαμηλή και πιο φαρδιά από πριν, ενισχύει τη δυναμική του αυτοκινήτου. Οι δύο πλευρικοί αεραγωγοί, με κάθετες μαύρες λεπίδες και τα τρία ανοίγματα πάνω από τον μπροστινό διαχύτη που καλύπτει όλο το πλάτος του αυτοκινήτου, ενισχύουν τη χαμηλή του σχεδίαση – θυμίζοντας το Audi Sport quattro S1.
Οι προβολείς τεχνολογίας LED Matrix με νέα σχεδίαση τονίζουν τη δυναμική του. Η ψηφιακή υπογραφή περιλαμβάνει 24 φωτιστικά στοιχεία που σχηματίζουν ένα μοτίβο καρό σημαίας. Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν τρία επιπλέον μοτίβα μέσω της οθόνης αφής MMΙ. Στο πίσω μέρος, οι κάθετοι πλευρικοί ανακλαστήρες συνεχίζουν το θέμα σχεδίασης των μπροστινών εισαγωγών αέρα. Ο μεγάλος διαχύτης με τα χαρακτηριστικά RS περιλαμβάνει έναν κόκκινο ανακλαστήρα στο κέντρο και δύο μεγάλες οβάλ απολήξεις εξάτμισης με μαύρο πλαίσιο.
Το RS3 διαθέτει στάνταρ ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών σε ματ μαύρο χρώμα με σχέδιο 5 ακτίνων Υ. Διατίθενται προαιρετικά οι ζάντες αλουμινίου σε σχέδιο motorsport που είναι γνωστές από την έκδοση RS3 Performance, με δέκα εντυπωσιακές εγκάρσιες ακτίνες, είτε σε ματ σκούρο γκρι, είτε σε γυαλιστερό μαύρο μεταλλικό. Περισσότερη εξατομίκευση προσφέρουν τα πακέτα από ανθρακονήματα και σε μαύρο γυαλιστερό, τα οποία
διακοσμούν τους μπροστινούς αεραγωγούς και τα πλαϊνά μαρσπιέ. Τη σχεδίαση ολοκληρώνουν τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών στο χρώμα αμαξώματος, σε μαύρο ή από ανθρακονήματα.
Στο εσωτερικό όλα είναι σχεδιασμένα με γνώμονα τον σπορ χαρακτήρα. Με το νέο τιμόνι, τα RS σπορ ή bucket καθίσματα, οι επενδύσεις από ανθρακονημάτα καθώς και ο σπορ πίνακας οργάνων. Το τιμόνι με επίπεδη σχεδίαση πάνω και από κάτω, έχει σημαντικά πιο σπορ
εμφάνιση. Είτε από διάτρητο δέρμα στο βασικό εξοπλισμό είτε προαιρετικά από δέρμα Dinamica με σήμανση ευθείας πορείας, εφαρμόζει άνετα στα χέρια σας όταν στρίβετε. Τα προαιρετικά διαθέσιμα RS καθίσματα τύπου bucket προσφέρουν ακόμη καλύτερη στήριξη. Η κεντρική επένδυση του καθίσματος με τη ραφή σε σχέδιο RS είναι φτιαγμένη από Dinamica microfiber, που συνδυάζεται με δέρμα Pearl Nappa.
Το Audi virtual cockpit plus 12,3 ιντσών με τη λειτουργία Sport, Performance και Runway διατίθεται στο βασικό εξοπλισμό. Στην λειτουργία Runway, η ταχύτητα απεικονίζεται με αντίστροφη σειρά, με τις υψηλότερες στροφές να εμφανίζονται στο προσκήνιο και τις στροφές ρελαντί στο παρασκήνιο. Σε αυτές τις δυνατότητες προστίθεται ο νέος δείκτης στροφών, ο οποίος εμφανίζει έντονα τις στροφές ανά λεπτό στο κέντρο του πίνακα οργάνων. Επιπλέον,
υπάρχουν ενδείξεις για την ισχύ, τη ροπή, τις δυνάμεις g, την επιτάχυνση και τους χρόνους γύρου. Επιπλέον, με το Audi App Store διατίθενται πολλές εφαρμογές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν άμεσα στην οθόνη του οχήματος. Το επιλεγμένο περιεχόμενο εγκαθίσταται στο σύστημα infotainment χωρίς τη χρήση smartphone.
Το νέο Audi RS3 διαθέτει τον θρυλικό κινητήρα 2.5 TFSI της Audi Sport, που αποδίδει ισχύ 400 hp (294 kW) και μέγιστη ροπή 500 Nm. Με αυτές τις επιδόσεις, το RS3 επιταχύνει από 0 σε 100 km/h σε 3,8 δευτερόλεπτα και φτάνει τελική ταχύτητα 290 km/h. Ο κινητήρας πέντε κυλίνδρων της Audi έχει κερδίσει πολλές επιτυχίες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, καθιστώντας την εμπειρία οδήγησης του RS3 μοναδική. Το πάτημα του κόκκινου κουμπιού start/stop του κινητήρα προκαλεί τον βρυχηθμό του κινητήρα πέντε κυλίνδρων, ο οποίος ακούγεται πιο γεμάτος και πιο ξεχωριστός στις επιλογές Audi drive select modes: Dynamic, RS Performance, και RS Torque Rear.
Το νέο RS3 εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις του. Ο Frank Stippler, οδηγός αγώνων της Audi Sport, σημείωσε νέο ρεκόρ γύρου στην πίστα του Nürburgring-Nordschleife με χρόνο 7:33.123 λεπτά, κερδίζοντας περισσότερα από πέντε δευτερόλεπτα από το προηγούμενο ρεκόρ στην κατηγορία του.
Τα νέα μοντέλα RS 3 Sportback και Sport Sedan, που κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Audi στο Ingolstadt, θα κυκλοφορήσουν στην Ελλάδα στις αρχές Απριλίου. Τα νέα μοντέλα RS 3 είναι διαθέσιμα για παραγγελία με τις παρακάτω τιμές:
Νέο RS 3 Sportback
TFSI quattro S tronic 400 hp 95.980 €
Νέο RS 3 Sport Sedan
TFSI quattro S tronic 400 hp 96.980 €
Όλες οι ειδήσεις
Γιατί η Porsche «μισεί» τη Singer;
Αυτό είναι το χαρακτηριστικό των BMW που κανείς δεν χρησιμοποιεί (όχι… δεν είναι τα φλας)
Ποιο ζώο έχει προκαλέσει τις περισσότερες ανακλήσεις αυτοκινήτων;