Sport, πολυτελή, μικρά και μεγάλα, αμιγώς ηλεκτρικά ή υβριδικά, αυτά είναι τα αυτοκίνητα που περιμένουμε με ανυπομονησία το 2025
Δεν χρειάζονται απαραίτητα επιδόσεις και τεχνολογία, αν και σίγουρα αυτά τα χαρακτηριστικά κερδίζουν εύκολα τις εντυπώσεις. Μερικές φορές, η τοποθέτηση ενός αυτοκινήτου στην αγορά και ο στρατηγικός στόχος που αυτό πρόκειται να επιδιώξει, αρκούν για να το κάνουν ενδιαφέρον. Σας παρουσιάζουμε λοιπόν τα μοντέλα αυτοκινήτων των οποίων το λανσάρισμα, πρόκειται να δημιουργήσει αίσθηση το 2025:
Alfa Romeo Stelvio
To ιταλικό SUV αναμένεται να παρουσιαστεί ριζικά ανανεωμένο και βασισμένο πάνω στην «μεγάλη» πλατφόρμα του ομίλου Stellantis, «Stla Large». Δεδομένης της προσαρμοστικότητας που επιδεικνύει η συγκεκριμένη πλατφόρμα, μπορεί να φιλοξενήσει υβριδικές (plug-in, hev, mhev) αλλά και αμιγώς ηλεκτρικές υλοποιήσεις. Mάλιστα σε ότι αφορά στη ηλεκτρική έκδοση, η ισχύς του αυτοκινήτου θα φτάνει τους 1000 ίππους (!) και η εκτιμώμενη αυτονομία θα αγγίζει τα 800 χιλιόμετρα (ξανά !).
Audi Q3
Μετά από δύο πολύ επιτυχημένες εμπορικά γενιές, το crossover της Audi, ετοιμάζεται για το ντεμπούτο της τρίτης. Θα συνεχίσει να προσφέρεται σε δύο παραλλαγές αμαξώματος, τη «βασική» και την Sportback, ενώ οι κινητήριες μονάδες θα είναι κυρίως θερμικές, χωρίς φυσικά να απουσιάζει και μια plug-in υβριδική έκδοση, που θα προσφέρει 100 χιλιόμετρα e-αυτονομίας.
BMW iX3
To συγκεκριμένο μοντέλο θα είναι το πρώτο που θα «χτιστεί» πάνω στη νέα, αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα της BMW. Mπορεί να μοιράζεται το ίδιο όνομα και να ανήκει στην ίδια κατηγορία με την X3, η οποία παρεμπιπτόντως θα συνεχίζει να παράγεται με θερμικούς κινητήρες και υβριδικές διατάξεις, ωστόσο προκειμένου να διαχωρίσει τη θέση της, η iX3 αναμένεται με πολύ «προχωρημένη» σχεδίαση τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά. Αξίζει να σημειωθεί, ότι στο συγκεκριμένο μοντέλο, ο πίνακας οργάνων θα έχει αντικατασταθεί από ένα σύστημα Head Up Dipslay, με προβολή των πληροφοριών στο πεδίο όρασης του οδηγού προς το δρόμο.
FIAT Giga Panda
O «υπερθετικός» βαθμός του Panda, θα χαρακτηρίζεται από τους άπλετους χώρους στο εσωτερικό, ενώ θα προσφέρεται και σε επταθέσια έκδοση. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι επίσης το γεγονός ότι υπάρχει μια υπόσχεση για να κρατηθούν οι τιμές χαμηλά, αντανακλώντας την «Panda παράδοση» ακόμα και στην μεγαλύτερη έκδοση της οικογενείας. Δομημένο πάνω στην «Smart» πλατφόρμα της Stellantis, θα προσφέρεται σε υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις.
Hλεκτρική Ferrari
Ένα από τα πλέον «αιρετικά» μοντέλα των τελευταίων δεκαετιών, η αμιγώς ηλεκτροκίνητη Ferrari έχει προκαλέσει ήδη αίσθηση, χωρίς καν να έχει παρουσιαστεί. Καλυμμένη με ένα πέπλο μυστηρίου, το οποίο η Ferrari φροντίζει να διατηρεί ακέραιο, αναμένεται να αποκαλυφθεί μέσα στη χρονιά που διανύουμε. Μια πληροφορία που έχει γίνει γνωστή, είναι ότι ο Jony Ive, ο οποίος διατέλεσε διευθυντής του design τμήματος της Apple και έχει σχεδιάσει μερικά από τα πιο γνωστά προϊόντα της εταιρείας (iPhone, iPad, MacBook, iMac), θα είναι υπεύθυνος για το εσωτερικό του αυτοκινήτου, ενώ λέγεται ότι έχει βάλει «πινελιές» και στο αμάξωμα, ειδικά στο μπροστινό του μέρος.
Jeep Compass
Η τρίτη γενιά του «αμερικανικού» SUV βρίσκεται προ των πυλών και αυτά που γνωρίζουμε μέχρι τώρα είναι ότι θα παρουσιαστεί μεγαλύτερο σε διαστάσεις, ενώ λόγω του ότι θα δομείται πάνω στην μεσαία, Stla πλατφόρμα της Stellantis, θα προσφέρεται για πρώτη φόρα και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Φυσικά θα διατίθεται επίσης και σε ήπια υβριδκές και plug-in υβριδικές διατάξεις, με την παραγωγή του αυτοκινήτου να γίνεται στην Ιταλία, στο εργοστάσιο του Melfi.
Mercedes-Benz CLA
Η σημαντικότητα του συγκεκριμένου μοντέλου είναι μεγάλη, αφού ουσιαστικά θα αποτελέσει το πρώτο δείγμα της νέα φιλοσοφίας της εταιρείας στην κατηγορία των «μεσαίων» coupe. Όντας το πρώτο μοντέλο που θα δομείται πάνω στη νέα πλατφόρμα Μma της Mercedes, θα έχει αμιγώς ηλεκτρική έκδοση 800V με εκτιμώμενη αυτονομία 750 χιλιομέτρων, ενώ θα αποτελέσει και το πρώτο μοντέλο που θα φέρει τον νέο, 1.5 υπετροφοδοτούμενο κινητήρα της εταιρείας, συνδυαζόμενο με οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Renalut Twingo
Mπορεί ένα «ταπεινό» Twingo να συμπεριλαμβάνεται στα σημαντικότερα μοντέλα του 2025; Σαφώς, όταν πρόκειται ουσιαστικά για την πρώτη «αντεπίθεση» της Ευρώπης στον πόλεμο με τη Κίνα. Φιλοδοξία της Renault, είναι το Twingο να αποτελέσει το πρώτο ηλεκτρικό ευρωπαϊκό μοντέλο που θα πωλείται κάτω από τα 20.000 ευρώ. Θα κατασκευάζεται πάνω στην «μικρή», AmpR πλατφόρμα της εταιρείας και αναμένεται ιδιαίτερα ελαφρύ, παρά την αμιγώς ηλεκτρική του φύση, με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο για βάρος λιγότερο από 1.200 κιλά, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα και μια μικρή κατανάλωση, της τάξεως των 10 χλμ./kWh.
Toyota RAV4
Ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα που ουσιαστικά σύστησε στο κοινό την SUV φιλοσοφία, το RAV4 της Toyota, θέλει το 2025 να πάρει πίσω τον τίτλο του best – seller αυτοκινήτου στην κατηγορία του και όχι μόνο. Αυτή θα είναι αισίως η έκτη γενιά του και πρόκειται να λανσαριστεί αργότερα, προς το τέλος της χρονιάς.
Volkswagen T-Roc
Το Β-SUV της Vokswagen κέρδισε τις εντυπώσεις από την πρώτη παρουσίαση του αλλά τώρα έχει έρθει ο καιρός για μια ανανέωση, η οποία και έχει «προγραμματιστεί» για τα τέλη της χρονιάς και συγκεκριμένα τον Σεπτέμβρη. Τι ξέρουμε μέχρι στιγμής για αυτό; Ότι θα «μεγαλώσει» διαστασιακά, με το μήκος να ξεπερνά τα 4,3 μέτρα και ότι θα διατίθεται με πλήρη γκάμα υβριδικών εκδόσεων (mhev, hev, plug-in).
Όλες οι ειδήσεις
Πωλήσεις ηλεκτρικών: Αυτή είναι η εταιρεία που έχει πλησιάσει την Tesla σε απόσταση αναπνοής