Το ABT XGT είναι βασισμένο στο Audi R8 GT2 και ουσιαστικά πρόκειται για ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο με πινακίδες κυκλοφορίας.
Η Audi αποχαιρετά το R8 με μια πισωκίνητη έκδοση GT, της οποίας η παραγωγή θα περιοριστεί στα 333 κομμάτια. Και για όσους βρίσκουν την εν λόγω έκδοση κάπως… βαρετή, η ABT έχει τη λύση! Πρόκειται για το XGT, ένα αγωνιστικό για τον δρόμο που ουσιαστικά είναι η street-legal έκδοση του ακραίου R8 GT2.
Όπως και το R8 GT RWD, το ABT XGT τροφοδοτείται από τον V10 κινητήρα FSI 5,2 λίτρων, με την ισχύ των 630 ίππων να μεταδίδεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα. Χάρη στην απουσία του συστήματος τετρακίνησης Quattro, αλλά και στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων, η ABT έχει καταφέρει να διατηρήσει το βάρος του XGT κοντά στα 1.400 κιλά, δηλαδή 170 ολόκληρα κιλά λιγότερα απ’ όσο ζυγίζει το R8 GT RWD.
Η ABT χρειάστηκε 2 χρόνια για την ανάπτυξη του XGT και η εταιρεία λέει πως δεν πρόκειται απλά για ένα supercar τροποποιημένο με στόχο να μοιάζει με αγωνιστικό, αλλά για ένα πραγματικό αγωνιστικό αυτοκίνητο με πινακίδες κυκλοφορίας. «Διαφέρει ελάχιστα από το Audi R8 LMS GT2», όπως λένε οι άνθρωποι της ABT.
Αυτό είναι εμφανές αντικρίζοντας το εσωτερικό του ABT XGT, με την απογυμνωμένη καμπίνα, τον κλωβό ασφαλείας και το ίδιο τιμόνι με το αγωνιστικό GT2. Ωστόσο, το αυτοκίνητο διαθέτει κεντρικό κλείδωμα, κάμερα οπισθοπορείας και έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων στον οποίον υπάρχουν χειρισμοί για τον κλιματισμό, τα φλας και τους ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες.
Το ABT XGT έχει ένα νέο σύστημα εξάτμισης που συμμορφώνεται με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων, ενώ έχουν γίνει και πρόσθετες αλλαγές για να μην ξεπερνά τα ανώτατα όρια θορύβου. Η τελική ταχύτητα είναι κοντά στα 310 χλμ./ώρα, ανάλογα με την ρύθμιση της τεράστιας πίσω αεροτομής.
Το ABT XGT προσφέρεται σε 4 χρωματικές αποχρώσεις, αλλά η εταιρεία μπορεί να ανταποκριθεί σε οτιδήποτε ζητήσουν οι επίδοξοι αγοραστές. Η τιμή των 598.000 ευρώ, ωστόσο, είναι αρκετά… τσουχτερή.