Η Maserati γιορτάζει την 55η επέτειο της Ghibli. Το εμβληματικό κουπέ GT μοντέλο υψηλών επιδόσεων της ιταλικής εταιρείας παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό το 1966 κατά την διάρκεια της έκθεσης του Τορίνο και απέσπασε τα ένθερμα σχόλια του κοινού.
Η ονομασία Ghibli προήλθε από έναν ισχυρό, θερμό άνεμο στη Βόρεια Αφρική που κουβαλά μαζί του μεγάλη ποσότητα άμμου. Η απόφαση της Maserati να δώσει αυτό το όνομα στο νέο της μοντέλο δεν ήταν τυχαία, δεδομένης της υψηλής τελικής ταχύτητας που επιτύγχανε. Κάτω από το καπό βρισκόταν ένας 8κύλινδρος κινητήρας 4,7 λίτρων με απόδοση 330 ίππων όπου το 1970 συμπληρώθηκε από έναν μεγαλύτερο κινητήρα 4,9 λίτρων στην κορυφαία έκδοση Ghibli SS. Από το 1969, έγινε διαθέσιμη και η έκδοση Spyder.
H σχεδίαση του πρώτου μοντέλου ανατέθηκε στην εταιρεία Ghia και στον Giorgetto Giugiaro ο οποίος εκείνη την εποχή ανήκε στην ομάδα δημιουργικού σχεδιασμού της. Το πιο εμφανές στιλιστικό χαρακτηριστικό της Ghibli ήταν το μπροστινό μέρος αλλά και το σφηνοειδές σχήμα της. Οι προβολείς ήταν αναδιπλούμενοι και η πολύ λεπτή μάσκα καταλάμβανε ολόκληρο το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου.
Συνολικά, μεταξύ 1967 και 1972, παρήχθησαν 128 Ghibli Spyder και περισσότερα από 1.200 μοντέλα της κουπέ Ghibli. Μάλιστα ένα αγοράστηκε από τον Henry Ford (εγγονό του ιδρυτή της Ford), ο οποίος θα το τοποθετούσε στο λόμπι του Κέντρου Ανάπτυξης Προϊόντων Ford στο Ντιτρόιτ, ως παράδειγμα προς μίμηση και πηγή έμπνευσης.