H Marc Philipp Gemballa GmbH αποκάλυψε μία off-road 992 911 Turbo S, εμπνευσμένη από την 959 του Group B.
Ο τίτλος Gemballa είναι συνώνυμος με εξωφρενικά τροποποιημένες Porsche, φτιαμένες για πλούσιους οδηγούς με αφμιλεγόμενο γούστο. Αυτό που βλέπετε όμως εδώ, δεν ταιριάζει σε αυτή την περιγραφή, καθώς η Marsien έρχεται από μία διαφορετική εταιρεία, την Marc Philipp Gemballa.
Ιδιοκτήτης και ιδρυτής της είναι ο γιός του Uwe Gemballa, με την εταιρεία να μην έχει ουδεμία σχέση με την Gemballa GmbH. Έτσι, χρησιμοποιεί μία διαφορετική προσέγγιση.
Αυτή είναι μεγαλύτερη απόσταση ακόμη και από ένα Land Rover Defender(!), και αν αυτό δεν ήταν αρκετό, μία αλουμινένια ποδιά προστατεύει όλο το κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Ταυτόχρονα, προσφέρονται νέες λειτουργίες οδήγησης off-road: Λάσπη, Χώμα, Άμμος και Χιόνι, επιπρόσθετα των λειτουργιών της Porsche.
Ο κινητήρας είναι ακόμη ο twin-tubo εξακύλινδρος, μόνο που έχει βελτιωθεί από την RUF. Με νέα VTG turbo, αποδίδει 739 ίππους στην «εισαγωγική» και 818 ίππους στην κορυφαία έκδοση. Επίσης, θα ακούγεται πολύ καλύτερα, χάρη στο σύστημα εξάτμισης τιτανίου από την Akrapovic. To PDK κιβώτιο ταχυτήτων και οι μεγαλύτεροι άξονες, έρχονται από το Cayenne.
Στο εσωτερικό της, τοποθετήθηκε μία κεντρική κονσόλα από ανθρακονήματα, που δείχνει να είναι εμπνευσμένη από την Carrera GT. Εκτός από την εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων, στο εσωτερικό βρίσκουμε και πολλές επενδύσεις από Alcantara.
Θα κατασκευαστούν μόλις 40 αυτοκίνητα, με την τιμή τους να ξεκινά από 495.000€ πριν από του φόρους, τα έξτρα αλλά και ...την 911 Turbo S που θα χρησιμοποιηθεί ως βάση.