Πολλά χρόνια πριν παρουσιαστεί το «μακρύ», πεντάθυρο Wrangler με το επιμηκυμένο κατά 50 ολόκληρα εκατοστά μεταξόνιο και τη μεγεθυμένη πρακτικότητα, το μόνο μοντέλο που ξέραμε, ήταν το «κοντό» Jeep.
Το τρίθυρο (ή δίθυρο, αν προτιμάτε) Wrangler, συνέχισε επάξια την παράδοση του CJ, που με τη σειρά του μιλούσε απ’ ευθείας με το πνεύμα του θρυλικού Willys.
Αυτή λοιπόν η τρίθυρη έκδοση, με τις εκπληκτικές εκτός δρόμου δυνατότητες (ακόμη καλύτερες σε σχέση με την «μακριά» έκδοση, λόγω του κοντού μεταξονίου που σε συνθήκες off road αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα), θυσιάστηκε στο βωμό του περιορισμού των ρύπων, τουλάχιστον για την ευρωπαϊκή αγορά με τις αυστηρές διατάξεις και τα υπέρογκα πρόστιμα. Η Jeep, μπορεί μεν να ατενίζει το μέλλον με περισσότερη αισιοδοξία, ούσα υπό τη σκέπη του ομίλου Stellantis –ένα εξαιρετικά εύρωστο γκρουπ-, ωστόσο, αρχής γενομένης από το 2022 πρέπει να αποχωριστεί από την ευρωπαϊκή της γκάμα το κοντό Wrangler. Στην προσπάθειά του να περιορίσει το μέσο όρο διοξειδίου του άνθρακα των δέκα και πλέον μαρκών, με τι δεκάδες γκάμες και τα αμέτρητα μοντέλα, ο όμιλος καταργεί την έκδοση και το μόνο Wrangler που θα «επιβιώσει», θα είναι το πεντάθυρο υβριδικό PHEV.
Δυστυχώς, η εμβληματική έκδοση σε μπορεί να υποστηρίξει (λόγω μεγέθους) το υβριδικό σύστημα, και, παρά το γεγονός ότι το 30% των συνολικών πωλήσεων του μοντέλου (πάντα επί ευρωπαϊκού εδάφους) πιστώνεται σε αυτή, σύντομα θα αποτελεί παρελθόν, αν και η διάθεσή της στην Αμερική θα συνεχιστεί μέχρι νεωτέρας.