Τελικά, το αποκάλυψε: η Bugatti Bolide, ένα εξωφρενικό hypercar για αποκλειστική χρήση στην πίστα, που διαφέρει από ότιδήποτε άλλο έχει κατασκευάσει η εταιρεία μέχρι σήμερα.
Από το 2016 και μετά, ότι έχει κατασκευάσει η Bugatti, είναι κάποια παραλλαγή της Chiron. Αλλά η Bolide χρησιμοποιεί έλάχιστα εξαρτήματα της Chiron. Συγκεκριμένα, διατηρεί μόνο τον κινητήρα, την μετάδοση και μερικά μικρά εξαρτήματα. Και φυσικά, ο κινητήρας αποδίδει πλέον 1.825 ίππους και 1.850Nm ροπής.
Φυσικά, πρόκεται για σύμπτωση, καθώς το πίσω μέρος της Bolide έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την αεροδυναμική. Υπάρχουν μεγάλα κανάλια αέρα γύρω από το αυτοκίνητο, που οδηγούν τον αέρα στο τεράστιο φτερό και diffuser στο πίσω μέρος. Όταν το αυτοκίνητο κινείται με 320 χλμ./ώρα, παράγονται 1.800 κιλά downforce πίσω μέρος και 800 κιλά στο εμπρός.
Η απίστευτη δύναμη και αεροδυναμική, μαζί με το χαμηλό βάρος, υπόσχονται εκρηκτικές επιδόσεις. Βάσει προσομειώσεων, η Bugatti δήλωσε ότι το νέο της αυτοκίνητο είναι ικανό να «γυρίσει» το Nurburgring Norsdschleife σε έναν θεωρητικό χρόνο 5 λεπτών και 23 δευτερολέπτων.
Αυτός ο -θεωρητικός- χρόνος είναι 7 δευτερόλεπτα χαμηλότερος από το ρεκόρ των αυτοκινήτων της κατηγορίας Le Mans, ενώ βρίσκεται πολύ κοντά στον εντυπωσιακό χρόνο που έχει σημειώσει η Porsche 919 Evo. Εφόσον η Γαλλική εταιρεία έχει ένα κινούμενο προτότυπο στα χέρια της, ελπίζουμε να βρεθεί σύντομα στην «πράσινη κόλαση» και να κάνει τους παραπάνω χρόνους στην πραγματικότητα.
Ακόμη και αν η Bugatti έχει δηλώσει ότι πλέον δεν ενδιαφέρεται για την διεκδίκηση κάποιου ρεκόρ τελικής ταχύτητας, δήλωσε ότι η τελική ταχύτητας της «Βολίδας» είναι αρκετά πάνω από τα 500 χλμ./ώρα. Και πάλι, θεωρητικά.
Κάπου έδω, θα περιμένατε να διαβάσετε πόσα κομμάτια θα παραχθούν και να σας αποκαλύψουμε την υπερβολική τιμή στην οποία θα πωλείται. Δυστυχώς, δεν μπορούμε, καθώς η Bugatti «δεν έχει ακόμη αποφασίσει» αν η Bolide θα περάσει στην παραγωγή.