ΑΓΟΡΑ

Οι κινητήρες πετρελαίου έχουν αρκετό μέλλον αναφέρει η Mercedes

oi-kinitires-petrelaiou-echoun-arketo-mellon-anaferei-i-mercedes-702042

Σε μια εκδήλωση αφιερωμένη στην πετρελαιοκίνηση, η Mercedes-Benz εξήγησε τη στρατηγική της σε αυτό το θέμα.

Το εγγύς μέλλον των αυτοκινήτων της Mercedes θα είναι ηλεκτρικό, ωστόσο, το η μάρκα συνεχίζει και θα συνεχίσει να πιστεύει στο ντίζελ, ειδικά για αυτοκίνητα υψηλής ποιότητας. Ενώ είναι αλήθεια ότι με τη νέα CLA – η οποία θα παρουσιαστεί στη Ρώμη τον Μάρτιο του 2025 – η εταιρεία πρόκειται να αποκαλύψει έναν νέο ήπιο υβριδικό βενζινοκινητήρα, ο οποίος υπόσχεται να είναι εξαιρετικά αποδοτικός. Είναι επίσης αλήθεια ότι για πιο πολυτελή αυτοκίνητα, αφιερωμένα ιστορικά σε αυτούς που διανύουν πολλά χιλιόμετρα κάθε μέρα, το ντίζελ θα συνεχίσει να είναι μια σημαντική επιλογή, τόσο με τετρακύλινδρους όσο και με εξακύλινδρους κινητήρες. Πράγματι, η εταιρεία με έδρα τη Στουτγάρδη εξήγησε ότι δεν σκοπεύει να σταματήσει να επενδύει σε αυτό το καύσιμο ως μεταβατική τεχνολογία, κάτι που θα συνεχίσει να κάνει τουλάχιστον για όσο της επιτρέπεται.

 

Σύμφωνα με δήλωση της εταιρείας σε εκδήλωση αφιερωμένη ειδικά στην πετρελαιοκίνηση, το ντίζελ εξακολουθεί να αντιπροσωπεύει το 74% των προτιμήσεων των πελατών στην κατηγορία «Αυτοκίνητα» και το 90% για τα επαγγελματικά οχήματα με το αστέρι στη μάσκα. Η επιτυχία οφείλεται στις συνεχείς επενδύσεις που έγιναν σε αυτή την τεχνολογία τις τελευταίες δεκαετίες, οι οποίες οδήγησαν σε σημαντική μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων. Σήμερα, στην πραγματικότητα, η τελευταία γενιά κινητήρων, όπως οι OM654 και OM656, όχι μόνο συμμορφώνονται με τους πιο αυστηρούς κανονισμούς ρύπανσης, αλλά ενσωματώνονται επίσης πολύ καλά με υβριδικές λύσεις, συμπεριλαμβανομένων των plug-in υβριδικών εκδόσεων που μπορούν να κινούνται για 120 χιλιόμετρα σε ηλεκτρική λειτουργία, την οποία είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε σε βάθος στις πολυάριθμες δοκιμές μας στο δρόμο.

Γυρίζοντας τώρα από το παρόν στο μέλλον, όσον αφορά τα επόμενα χρόνια, η Mercedes ανακοίνωσε ότι αποφάσισε να επικεντρώσει το μέλλον του ντίζελ στις ανώτερες κατηγορίες, ξεκινώντας από την C-Class, μια στρατηγική που, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, θα επιτρέψει μακροπρόθεσμα να μεγιστοποιηθούν τα οφέλη αυτής της τεχνολογίας για μεγαλύτερα και βαρύτερα οχήματα, όπου το ντίζελ παραμένει ακόμα και σήμερα αξεπέραστο σε ροπή και κατανάλωση.

Αλλά από πού προήλθε η αγάπη μεταξύ της εταιρείας και αυτού του τύπου καυσίμου; Η απάντηση ονομάζεται 260D του 1936, το πρώτο αυτοκίνητο στην ιστορία στο οποίο εγκαταστάθηκε κινητήρας ντίζελ, μια λύση που στη συνέχεια εξελίχθηκε χάρη στην τεχνολογία turbodiesel τη δεκαετία του 1970 και χάρη στο σύστημα Common Rail τη δεκαετία του 1990. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό, γιατί στα μέσα της δεκαετίας του 2000 η εταιρεία πρωτοστάτησε στην τεχνολογία AdBlue, η οποία έκανε το ντεμπούτο της στην εξέλιξη Euro 6 του V6 OM642, πρώτα στην E-Class 320 Bluetec και στη συνέχεια στις ML, GL και R 350 Bluetec, μια λύση που εκείνη την εποχή ήταν οριστικά πρωτοποριακή στην ελαχιστοποίηση των εκπομπών NOx και σωματιδίων.

Όλες οι ειδήσεις

Ευρωπαϊκή Ένωση: Στην εποχή των Δασμών

Έκτακτα μέτρα της τροχαίας για τις γιορτές: Έλεγχοι και αλκοτέστ, τι θα συμβεί με τα φορτηγά

VW ID.3 GTX vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο