ΑΓΟΡΑ

MG3: Αυτή είναι η πιο χαμηλή τιμή με το νέο κινητήρα στην Ελλάδα

mg3-afti-einai-i-pio-chamili-timi-me-to-neo-kinitira-stin-ellada-749039

Ήρθε και επίσημα στην Ελλάδα το MG3 με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης και κοστίζει αρκετά κάτω από τις 20.000 ευρώ

Το MG3, το supermini της MG που αναδείχθηκε ως Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025 για την Ελλάδα, έκανε το λανσάρισμα του το περασμένο καλοκαίρι με ένα μόνο διαθέσιμο κινητήρας και τρεις εκδόσεις εξοπλισμού, αμφότερες πολύ ελκυστικές τιμολογιακά. Ειδικότερα, κατά την περίοδο του λανσαρίσματος και με την προωθητική ενέργεια, μπορούσες να το αγοράσεις με τιμή κάτω από τις 20.000 €, όταν πλέον η βασική έκδοση Excite κοστίζει 20.450 €, η μεσαία Exclusive 21.950 € και η κορυφαία Luxury 23.450 €, χωρίς επιλογές προαιρετικού εξοπλισμού.

Με άλλα λόγια, το πλήρως υβριδικό superminiμ κοστίζει όσο τα υπόλοιπα της κατηγορίας στις βασικές τους εκδόσεις, με χειροκίνητο κιβώτιο και συμβατικούς κινητήρες. Στην πλούσια έκδοσή του κοστίζει περίπου όσο κάποια υβριδικά στη βασική τους, με τη διαφορά ότι ο μικρός «βρετανοκινέζος» έχει 200 ίππους σχεδόν, απίστευτο εξοπλισμό για την κατηγορία και απρόσμενα ποιοτική αίσθηση συνολικά. Προσθέστε στο πακέτο και τα 7 χρόνια εγγύησης και αμέσως αποτελεί το μοντέλο με το καλύτερο VFM.

Ωστόσο, αυτή η έκδοση σίγουρα αφορά πιο «ψαγμένο» κοινό που αποζητά τη μέγιστη οικονομία και τις βέλτιστες επιδόσεις. Πάντα υπάρχει, όμως, χώρος για μια έκδοση με συμβατικό κινητήρα, χειροκίνητο κιβώτιο και ακόμα πιο χαμηλή τιμή. Ακριβώς ότι προσφέρει η νέα έκδοση του MG3, που μόλις ήρθε στην Ελλάδα.

Καρδιά της νέα έκδοσης αποτελεί ένας τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός 16βάλβιδος κινητήρας 1,5 λίτρων, ο οποίος με τη χρήση άμεσου ψεκασμού και τεχνολογίας μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων αποδίδει 110 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 141Nm μέγιστης ροπής στις 4.500 σ.α.λ. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων που μεταφέρει τη δύναμη στους μπροστά τροχούς. Είναι ο ίδιος που είχε και η βασική έκδοση του προηγούμενου ZS, με έναν κινητήρα που σίγουρα δεν ενθουσιάζει με τις επιδόσεις του, όμως είναι ικανοποιητικός για καθημερινές μετακινήσεις. Ειδικότερα στο μικρότερο MG3 έχει περισσότερο νόημα αφού είναι σημαντικά πιο ελαφρύ, ενώ η εταιρεία ανακοινώνει εργοστασιακή κατανάλωση 6,1 λίτρα/100 χλμ., 4 λίτρα λιγότερα δηλαδή απ’ το μικρό SUV που το 2024 είχε μια αξιοθαύμαστη εμπορική πορεία.

Αυτός ο κινητήρας θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, τις ίδιες με το υβριδικό MG3.

Έκδοση Excite:

  • Προβολείς αλογόνου
  • Κάμερα οπισθοπορείας
  • Οθόνη οργάνων και κεντρική οθόνη με απεικόνιση HD
  • Android Auto™ και Apple CarPlay™
  • Ραδιόφωνο DAB+
  • MG Pilot με Adaptive Cruise Control (ACC) και Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας (LKA)

Έκδοση Exclusive (πλέον της Excite):

  • Ζάντες αλουμινίου 16”
  • Εξωτερικοί καθρέπτες ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι
  • Εκκίνηση κινητήρα με μπουτόν
  • Σύστημα ήχου με 6 ηχεία
  • Πίσω αεραγωγοί
  • Κάλυμμα χώρου αποσκευών

Σύμφωνα με πληροφορίες του autotypos.gr, ο τιμοκατάλογος του θα ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες από την Εταιρεία, όμως οι τιμές βρίσκονται ήδη στο σύστημα των αντιπροσώπων. Μάλιστα, μέσα στην εβδομάδα τα πρώτα αυτοκίνητα θα είναι διαθέσιμα για Test Drive. Η τιμή της βασικής έκδοσης Excite φτάνει τις 17.500 € μαζί με το χρώμα και η πλουσιότερη Exclusive τα 18.900 €.

Δεν είναι σημαντικά πιο φθηνό, αφού η διαφορά της υβριδικής με τη συμβατική έκδοση κινητήρα, είναι μόλις 2.500 ευρώ. Αποτελεί όμως μια πιο προσιτή εναλλακτική, για κάποιον που θέλει χειροκίνητο κιβώτιο και κινητήρα χωρίς κάποια υβριδική υποβοήθηση. Μην ξεχνάμε βέβαια, ότι στην ομπρέλα του ομίλου Συγγελίδη, υπάρχει και η εναλλακτική του Citroen C3, στα ίδια περίπου λεφτά και με crossover χαρακτηριστικά. Ωστόσο, αξίζει να αναφέρουμε ότι το MG υπερτερεί σε εξοπλισμό, ποιότητα κατασκευής και εγγύηση.

Όλες οι ειδήσεις

Αθήνα-Βουλγαρία με τη νέα BMW X3: Βάλτε αυτό το προορισμό στα πλάνα σας!

Δοκιμή Mini Cooper C: Πιο κεφάτο από ποτέ

Video games στο αυτοκίνητο: Όσο φορτίζω, παίζω!

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο