ΑΓΟΡΑ

Η Maserati αξίζει το δικό της βιομηχανικό σχέδιο μέσα στον όμιλο

i-maserati-axizei-to-diko-tis-viomichaniko-schedio-mesa-ston-omilo-724274

Ο Ζαν-Φιλίπ Ιμπαρατό, επικεφαλής της Διευρυμένης Ευρώπης της Stellantis, αναφέρθηκε στο μέλλον μιας από τις πιο επώδυνες ιταλικές μάρκες, της Maserati.

Ο διευθυντής, ερωτηθείς από τους δημοσιογράφους στο τέλος της συνάντησης που οργανώθηκε στο Τορίνο με τα συνδικάτα ενόψει της συνάντησης της 17ης Δεκεμβρίου στο Υπουργείο Επιχειρήσεων, αποκάλυψε την πρόθεση του ομίλου να καθορίσει ένα αυτόνομο βιομηχανικό σχέδιο για τη Maserati. «Η Maserati αξίζει ένα δικό της σχέδιο, δεν μπορούμε να ανταποκριθούμε σήμερα», δήλωσε ο Ιμπαρατό. «Το σχέδιο θα υπάρξει, αλλά όχι τώρα. Θα το συζητήσουμε αργότερα, αλλά θα έρθει το συντομότερο δυνατό». Ο κορυφαίος μάνατζερ τόνισε την ανάγκη για «κάτι πιο δομημένο και αποτελεσματικό» για την μάρκα: όπως είναι λογικό, το νέο σχέδιο έχει ανατεθεί στον Santo Ficili, ο οποίος εδώ και μερικές εβδομάδες έχει αναλάβει τη Maserati και την Alfa Romeo.

Maserati Grecale

Mirafiori και Ιταλία

Στη συνέχεια, ο Ιμπαρατό επανέλαβε τη θέση του σχετικά με τα ιταλικά εργοστάσια, όπως το Mirafiori, όπου θα παράγεται το υβριδικό 500 και, αργότερα, η νέα γενιά του μικρού Fiat. ‘Δεν πάμε προς τον αφανισμό του Mirafiori. Έχουμε ένα σχέδιο για το μέλλον του εργοστασίου που μας επιτρέπει να βλέπουμε μέχρι το 2032 και το 2033», επιβεβαίωσε ο διευθυντής, προσθέτοντας ότι »η Ιταλία αποτελεί κεντρικό σημείο στη στρατηγική της Stellantis: το 2025 θα είναι μια περίοδος μετασχηματισμού στην οποία πρέπει να σταθούμε ενωμένοι και αυτό είναι το μήνυμα που θα μεταφέρω στις 17 του μηνός στον υπουργό. Δεν είναι η Stellantis που βρίσκεται σε κρίση, αλλά ολόκληρος ο κλάδος και αυτό πρέπει να αντιμετωπιστεί. Το 2025 θα είναι μια δύσκολη χρονιά, αλλά η εμμονή μου είναι να κρατήσω την επιχείρηση στην Ιταλία. Τα σχέδια που έχουμε, επίσης όσον αφορά τους όγκους, συνάδουν με τις πληροφορίες που διαθέτουμε σήμερα και θα τα συζητήσουμε στο τραπέζι του υπουργείου στις 17 Δεκεμβρίου. Δεν θέλω να σας πω πράγματα που δεν μπορώ να τηρήσω», συνέχισε ο Ιμπαρατό. «Πρόθεσή μου είναι να προσέλθω στο τραπέζι με μια απάντηση που να είναι όσο το δυνατόν πιο σαφής». Όσον αφορά τη συνάντηση με τα συνδικάτα, το στέλεχος μίλησε για «δύο ώρες συζήτησης και αντιπαράθεσης, για προτάσεις και ιδέες που θα κάνουν την Ιταλία κεντρικό σημείο για τον Stellantis. Ήταν μια σοβαρή και πολύ συγκεκριμένη συζήτηση», πρόσθεσε.

Maserati GranCabrio Folgore

Απογοητευμένα συνδικάτα

Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων φαίνονται λιγότερο ικανοποιημένοι από τον Ιμπαρατό: «Η κρίση μας είναι αρνητική. Αυτό που μας είπαν σήμερα δεν είναι αρκετό και, πιθανότατα, αυτό που θα πουν στο υπουργείου δεν θα είναι αρκετό», προειδοποιεί ο Rocco Palombella της Uilm, τονίζοντας ότι τα συνδικάτα “ζήτησαν να μην κλείσει κανένα εργοστάσιο: θα αγωνιστούμε γι” αυτό, αλλά η αντιμετώπιση ενός βιομηχανικού ομίλου που έχει κάνει ορισμένες επιλογές, για παράδειγμα όσον αφορά την παραγωγή, είναι δύσκολη. Ο Michele De Palma της Fiom είχε επίσης αρνητική γνώμη, σύμφωνα με την οποία η συνάντηση αποδείχθηκε «μια λανθασμένη αρχή: δεν βρίσκονται λύσεις με δηλώσεις». Ο Ferdinando Uliano της Fim-Cisl υπογράμμισε την «ανάγκη για συγκεκριμένες επιλογές», όπως και ο Antonio Spera της Ugl Metalmeccanici: «Από την Stellantis περιμένουμε ένα επενδυτικό και παραγωγικό σχέδιο για τη χώρα μας, όπως η εγγύηση των εργαζομένων και των εγκαταστάσεων. Ο Roberto Di Maulo της Fismic Confsal ήταν πιο διαλλακτικός: «Η Stellantis προσπάθησε να αποκαταστήσει το κλίμα εμπιστοσύνης με τα συνδικάτα, μια πρόθεση που εκτιμήσαμε. Τώρα χρειαζόμαστε ακριβείς ελέγχους, τουλάχιστον ανά τρίμηνο, απευθείας μεταξύ της εταιρείας και του συνδικάτου, σχετικά με την εξέλιξη της αγοράς και τις αναγκαίες προσαρμογές του βιομηχανικού σχεδίου».

Όλες οι ειδήσεις

Εκστρατεία «Όχι Βενζίνη, αν δεν φοράς Κράνος» από Υπουργείο Υγείας και Βενζινοπώλες

10 χριστουγεννιάτικα δώρα για λάτρεις του αυτοκινήτου

Renault 5 Turbo 3E: Το «τέρας» επιστρέφει ως… ηλεκτρικό

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο