Οι παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων αυξήθηκαν κατά 32,3% σε 1,83 εκατομμύρια, 100 χιλιάδες περισσότερες από το προηγούμενο ρεκόρ.
Τον Νοέμβριο, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα plug-in υβριδικά έφτασαν σε νέα ιστορικά υψηλά: σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Rho Motion, οι παγκόσμιες πωλήσεις των plug-in υβριδικών αυξήθηκαν για έβδομο συνεχόμενο μήνα, σημειώνοντας άλμα 32% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι και σημειώνοντας μηνιαίο ρεκόρ για τρίτη συνεχόμενη φορά. Οι αριθμοί φαίνεται να διαψεύδουν τις εκτιμήσεις για τις δυσκολίες της plug-in κινητικότητας, αλλά μια βαθύτερη ανάλυση των στοιχείων επιβεβαιώνει τις ανησυχίες, ειδικά για τα BEV: στην πραγματικότητα, ένα μεγάλο μέρος των παγκόσμιων πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων συγκεντρώνεται στην Κίνα, αφήνοντας τα υπόλοιπα σε σημαντικές αγορές όπως η Ευρώπη.
Τα δεδομένα
Οι παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων αυξήθηκαν κατά 32,3% σε 1,83 εκατομμύρια, 100 χιλιάδες περισσότερες από το προηγούμενο ρεκόρ του Οκτωβρίου. Ωστόσο, μόλις 1,27 εκατομμύρια διατέθηκαν στην αγορά μόνο στη χώρα του Δράκου, όπου η αύξηση ήταν 50%: σύμφωνα με τους αναλυτές, το άλμα οφείλεται εξ ολοκλήρου στα αυτοκίνητα με μπαταρία, χάρη σε 70 χιλιάδες περισσότερα αυτοκίνητα που διατέθηκαν στην αγορά. Ποσοστιαία, η Κίνα αντιπροσωπεύει σχεδόν το 70% του συνολικού αριθμού, αποδεικνύοντας σαφή υπεροχή έναντι, για παράδειγμα, της Ευρώπης. Στη Γηραιά Ήπειρο, 280.000 οχήματα διατέθηκαν στην αγορά στη βρύση, ελαφρώς μειωμένα σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2023, αλλά αυξημένα κατά 7,7% σε σχέση με τον Οκτώβριο. Στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά, από την άλλη πλευρά, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 16,8% σε 0,17 εκατομμύρια, ενώ στον υπόλοιπο κόσμο παρέμειναν σταθερές. Εξετάζοντας το σύνολο του έτους, η κατάσταση παραμένει αμετάβλητη: παγκοσμίως, πωλήθηκαν 15,2 εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα οχήματα, αυξημένα κατά 25%. Η Κίνα, χάρη στο +40%, έφτασε τα 9,7 εκατομμύρια, ενώ η Ευρώπη σταμάτησε στα 2,7 (-3%) και οι Ηνωμένες Πολιτείες και ο Καναδάς στα 1,6 εκατομμύρια (+10%). Τέλος, οι πωλήσεις σε άλλες χώρες έφτασαν τα 1,1 εκατομμύρια (+25%).
Όλες οι ειδήσεις
Το παρασκήνιο πίσω από την παραίτηση Ταβάρες στην Stellantis
Ξεκίνησε η παραγωγή των ηλεκτροκινητήρων του νέου Ford Puma Gen-E
Η Formula E έβαλε στοίχημα 240.000€ με τον Φερστάπεν… και το έχασε